armbanden

Alla inlägg under maj 2011

Av armbanden - 31 maj 2011 20:30

Hej!

Nu har vi alla bestämt vad vi ska ha för färger när vi skriver. Jag Moa skriver med blå text, Paula med rosa och Ebba skriver med svart som vanligt! I morron ska vi (vår klass) ner till stranden, vi tar stadsbussarna ner till stranden eller typ (Vet inte riktigt) Men det är skol-OS i beach handboll i alla fall. Varken jag Paula eller Ebba är med och spelar men alla ska ner och där ska vi grilla korv.

Hej då, karm Moa  

Av armbanden - 31 maj 2011 19:54

Hej!

Idag var jag hos frissan och klippte mig  . Blev faktiskt väldigt nöjd!! Nu sitter jag i min säng och packar till imorgon för jag ska åka till småland. Jag åker imorgon när mamma och pappa har jobbat färdigt och jag kommer hem på lördag eller söndag. Så klart kommer jag sakna Moa och Paula, eller jag kommer sakna dem super duper mycket  Ja, jag sitter ju och packar och när jag skulle logga in på bloggen och göra detta inlägget så funkade det inte  Men då ringde jag till Paula och då hade jag fel lösenord men det var ju bara att Paula sa det rätta lösenordet!! Ja, jag har väl inget mer att säga men ha en riktigt bra kväll


Kram Ebba

P.s bilderna på min frissa kommer inte idag för jag hinner inte (måste packa)

Ha det bra!<3



Av armbanden - 30 maj 2011 19:08

Hej det är jag som är Paula. Jag  tyckte att headern blev bra. Vad tyckte ni?? Om ni vill ha ett armband så kan ni skriva vilka färger , var ni bor och vilken sort (om det inte spelar någon roll så behöver ni inte skriva det, det är helt frivilligt).  

Ha en bra dag. Kram Paula  

Av armbanden - 30 maj 2011 16:21

Hej   

Nu sitter jag är med Paula hon har bestämt sig för att ta rosa som sin färg så nu vet alla det. Tyvärr så orkar vi inte göra armband men det får vänta. Jag tror vi får ta en "göra armband dag"


Kram Ebba  

Av armbanden - 29 maj 2011 20:24

Heej  

Ni kanske har märkt att jag har gjort ganska många inlägg idag men der är för jag har känt för det! En sak som jag kom på NU är att jag inte har gjort några armband idag  Men nu ska jag sätta mig och göra ett armband. 


Kram Ebba 

Av armbanden - 29 maj 2011 18:33

Jag sitter i min säng och har inget att göra så jag kände för att blogga  Men jag hade tänk brätta om vad jag ska göra imorgon!: Jag hade ju tänk vakna , klä på mig,borsta håret,äta,borsta tänderna och sedan ska jag ta skolväskan och cykel hjälmen och sedan ska jag och brossan gå till ett par kompisar och sedan till skolan. Sen ska man vara i skolan , inte göra något specielt. Efter skolan ska man va med Paula och vi kommer ha det nice    Vi ska vara hos henne först (därför jag har cyklel med mig) och sedan hem till mig och hämta brossan på fritids   Jag har verkligen inget att göra , jag sitter bara och tittar ut genom fönstret ( inte världens bästa väder ) Men nu ska jag mysa med familjen och äta kexchoklad!  


Kram Ebba

Av armbanden - 29 maj 2011 17:57

Heej!

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och har det mysigt   Jag tittar också lite på youtube. Bara så ni vet så är vi ju tre tjejer och det kanske lite svårt att veta vem som skriver så här har du ett tips :

Moa - röd

Ebba - svart (jag då )

Paula - ?? (vi vet inte riktigt än vilken färg hon ska ta)

Ja nu vet ni det  


Kram Ebba



Av armbanden - 29 maj 2011 13:05

Hej!

NU är jag hos mormor & morfar. Syrran på läger kommer hit snart eller mamma hämtar henne. Hon har tjatat om ett nytt armband och NU har jag gjort ett till henne!  

Presentation

Vi är tre tjejer som säljer armband :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards