armbanden

Alla inlägg under juni 2011

Av armbanden - 3 juni 2011 22:45

  Hej! 

Jag och Paula var idag vi har fått många beställningar 5 stycker men NU har vi bara eller bara och bara  3 stycken kvar!!!! Ebba kommer hem i morron!!! Jag ska fråga Ebba och Paula om vi ska till Panduro (på Väla!) och köpa band vet inte ricktigt vi kanse ska samla ihop mer pengar först??? Om vi gör det tror jag att vi inte ska köpa så starka färger utan mer ni vet nästan (tantiga) jag menar rosa ljus blå och ljus grön hur många älder människor använder de färgerna??? Ge gärna förslag på olika färger VI kan köpa!!!!! 

Kram Moa 

Av armbanden - 2 juni 2011 11:36

Hejhej!! Som ni kanske har märkt så har Ebba åkt till Småland. Hon kommer till baka på lördag eller söndag men vi får väl hoppas att hon har det bra:) Men på söndag ska jag iväg till Lalandia i Danmark. Det kommer bli jättekul;)                 

Men jag och moa kanske ska va någon gång och göra några armband så ni som beställt står högst upp på listan.

Kram Paula  

Presentation

Vi är tre tjejer som säljer armband :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards